Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Látogatottság
Indulás: 2009-09-15
 
Frissítés

Az utólsó módosítás ideje:2010. Szeptember, 25 Szombat

 
Gyors chat
 
Bionicle Adatbázis
 
Karakterek
 
Szervezetek
 
Kanohi Maszkok
 
Statisztikák
 
Bionicle Adatbázis 2:Bara Magna
 
Helyszínek-Matoran univerzum
 
Képregények
 
Versenyek
 
Zene
 
Zenés karakter videók
 
Cryoshell-dalok
 
Avatar-Zene számok a filmből
 
BIONICLE Játékok
 
A hét Ellensége?
Lezárt szavazások
 
A hét Helyszíne
Lezárt szavazások
 
A hét Matoranja
Lezárt szavazások
 
A harcok menete

A harcok menetei

A harc kezdetén mind két küzdő fél beírja a karakterének statisztikáját valamint azt, hogy milyen fegyvereket, védőeszközöket és erősítő köveket használ pl.:

A. játékos:                                                          B. játékos:

Élet: 20                                                               Élet: 30

Erő: 13                                                                Erő: 10

Ész: 11                                                                Ész: 12

Kitartás:14                                                          Kitartás: 9

Gyorsaság: 13                                                     Gyorsaság:11

Eszközei: elemi kard,                                          Eszközei: elemi pálca,
elemi pajzs, szélerősítő kő (közép kategória),     mellkas páncél, jégerősítő kő (fölső kategória)
erőnövelő kő (alap kategória).                            Kitartásnövelő kő (közép kategória).

Ezek után a bíró (ez esetben egy éppen nem elfoglalt hadvezér) eldönti, a statisztikák alapján ki kezdje a küzdelmet. Ha a bíró nem tud dönteni, akkor a kihívó kezdi a harcot. Harcolni csak is egy előre megbeszélt időpontkor lehet egy hadvezér felügyelete alatt, akivel előre meg lett beszélve a harc a két küzdő féllel. Ha a hadvezér mégsem ér rá vagy egy másik hadvezér helyettesíti, vagy ha senki se tudja helyettesíteni, akkor a küzdelem, elmarad.

A támadásnál az erő pontokat a védekezésnél a kitartás pontokat vesszük figyelembe. A támadás és védekezés a következő képen zajlik:
A. játékos megtámadja B játékost. A. játékos alap ereje 13 hozzá jön az elemi kard, a szélerősítő kő és erőnövelő kő adta bónuszok így az ereje 28. B. játékos alap kitartó ereje 11 ehhez hozzá jön a kitartás növelő kő ereje így a védekező ereje 26. B. játékos veszít 2 életet az élet száma 28 (a védekezésnél nem lehet alkalmazni az elemi erő köveket).

Ha bármelyik két játékos bejelentés nélkül harcol, azoktól ideiglenesen elkobozzuk a fegyvereiket. Ha egy hadvezér harcol egy katonájával vagy egy másik csapat katonájával vagy egy másik csapat vezérével, akkor is szükség van egy bírára.

A karakterek erősítéséhez a harcok folyamán a fegyvereket, páncélokat és köveket lehet használni. Mindegyik kőből csak egy lehet a karakternél. Az elemi kövekből csak is a sajátelemi erejéhez illő követ használhat a karakter (minden egyes kőnek, fegyvernek és páncélnak van egy szintje, amit el kell érni a használatához).

 
Óra
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Chat
Ahhoz hogy beszélgetni tudj regisztrálnod kell!
 
Linkek
 
Legó Webáruházak
 
VIPERAS és pohatu művei
 
Megmérettetés
 
Mások művei,írásai
 
Történetek 2002
 
Történetek 2007
 
Történetek 2008
 
Történetek 2009
 
Történetek 2010
 
A Legendás Maszkok Fosztogatói
 
Központi információs pult
 
Csataterek
 
Boltok,Piacok
 
Csapatok menüjei
 
Küldetések
 
Szavazás
Támogatód a petíciót?

Igen,támogatom
Nem,támogatom
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!