Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Látogatottság
Indulás: 2009-09-15
 
Frissítés

Az utólsó módosítás ideje:2010. Szeptember, 25 Szombat

 
Gyors chat
 
Bionicle Adatbázis
 
Karakterek
 
Szervezetek
 
Kanohi Maszkok
 
Statisztikák
 
Bionicle Adatbázis 2:Bara Magna
 
Helyszínek-Matoran univerzum
 
Képregények
 
Versenyek
 
Zene
 
Zenés karakter videók
 
Cryoshell-dalok
 
Avatar-Zene számok a filmből
 
BIONICLE Játékok
 
A hét Ellensége?
Lezárt szavazások
 
A hét Helyszíne
Lezárt szavazások
 
A hét Matoranja
Lezárt szavazások
 
Arthaka

 

Információ

  • Kanohi - Alkotás Maszkja
  • Erők - Teleportáció, telepátia
  • Státusz - Aktív

Története

Mielőtt Mata Nuit létrehozták a Nagy Lények, Artakhát és Karzahnit teremtették meg, majd saját birodalmakat adtak nekik. Artakha úgy döntött, hogy magáról nevezi el földjét. Hamarosan a teremtése után ő és testvére megküzdöttek az Alkotás Maszkjáért, amelyet végül Artakha szerzett meg. Amíg Karzahni egy olyan helyen élt, ahova a Matoránokat küldték megjavítani, Artakha úgy döntött, hogy ő a fény egyik helyét fogja kormányozni, ahol a Matoran békében és kényelemben dolgozhat. Ez idő alatt Artakha bárkinek bármilyen tárgyat létrehozott és megtervezett, ha kérték, beleértve fegyvereket is Mata Nui Rendjének. Alkotásai közé sorolhatjuk az Axalara T9-et, a Jetrax T6-oz, és a Rockoh T3-at, amelyeket Karda Nui-ban, a Codrexben helyezett el. Ezenkívül ő teremtette a Toa Matát is.

Több ezer évvel később a Makuta Testvériség egyik tagja támadást indított Artakha szigete ellen, mert úgy hírlett, létrehoztak ott egy olyan maszkot, amelyet Fényálarcnak neveztek. Az akció vezetője, Kojol Makuta egy pusztító csapással el akarta söpörni a védelmet. Artakha visszaverte az első hullámot, de végül a szigete elesett. Kojol személyesen vonult be az erődbe, majd sikerült megszereznie a Kanohi Avohkii-t.

Artakha arra kérte Mata Nui Rendjét, hogy semmisítsék meg az összes térképet, amin szerepel a szigete. Arthaka lakói leromboltak egy földhidat, ami azt egy nagyobb, lakatlan szigettel kötötte össze. Ezenkívül likvidáltak mindenkit, aki tudott a hely létezéséről, beleértve Kojolt és néhány Rend tagot. Végül Artakhát és a szigetét fokozatosan elfelejtették és legendává tették, de őt otthagyták, hogy továbbra is olyan dolgokat alkosson, amikre szükség volt a Matorán Univerzumba.

A már ismeretlen szigeten tett látogatásuk alatt a Toa Nuva beszélt Artakhával az erődjén kívülről, aki arra kérte őket, hogy meséljék el neki legutóbbi kalandjaikat. Miután meghallgatta őket, Artakha a legnagyobb teremtésével ajándékozta meg a hősöket, az Alkalmazkodó Páncélzattal, majd elteleportálta őket Karda Nuiba. Artakha azt a három járművet, amivel elmenekült a Toa Nuva a Karda Nui-ban kialakult a vihar elől, visszavitte a Codrexbe.

 

Teridax uralma

Makuta Teridax nem sokkal utána, hogy átvette az irányítást Mata Nui teste felett, támadást indított Artakha ellen. Ő, mivel tudta, hogy szigete eleshet a Rahkshik támadásától, az elméjével kapcsolatba lépett Lewa-val, aki épp őt készült kimenekíteni az erődből. Azt mondta neki, hogy még nincsen minden veszve, mert van valaki, aki még segíthet. Ezután elteleportálta a Levegő Toáját Trem Kromhoz.

Tren Krom, aki ellopta Lewa testét, később kapcsolatba lépett Artakhával, és megkérte, hogy vigye el minél gyorsabban Metru Nui-ba. Ő nem tudta eldönteni, bízzon-e benne, de végül eleget tett a kérésének, és elszállította Tren Kromot az Archívumba. Artakha figyelmeztette Tren Kromot, hogy tartsa be az egyezségüket, és adja vissza majd Lewa testét a tulajdonosának, ha viszont nem tenné, megsemmisíti a testet.

Artakha elteleportálta magát az Agy Központba, és leállította az ott folyó ütközetet, amiben Miserix, Brutaka, Axonn, Tren Krom, Tuyet és Helryx vettek részt. Leszidta őket, hogy ilyen módszerekkel akarják megmenteni az univerzumot. Helryx felismerte a hangjáról, ki áll előtte, és hangosan kimondta a nevét, tudatva a többiekkel a megdöbbentő felismerést. Artakha visszarendelte Tren Kromot a szigetére, és amikor az ősi lény megpróbált Lewa testében maradni, személyesen állította helyre a Toa elméjét. Helryx dühösen megmondta neki, hogy hagyja ezt az ügyet rá, de ekkor Teridax szólalt meg, és kiteleportálta őket az Matorán Univerzumon kívülre, az űrbe.

Toa Császárság

Ebben az alternatív világegyetemben Artakha még mindig a Nagy Korongokat csinálja, de úgy döntött, hogy megtartja őket magának. Később felfedezte, hogy hogyan lehet belőlük létrehozni a Kanohi Vahit, amit Tuyet Toa parancsára átadta a Kanohi Vahit a Toa Császárságnak.

LegendákbanA legendák azt mondják, hogy senki nem látta még Artakhát szemtől szemben, Karzahnit kivéve. Néhányan azt feltételezik róla, hogy egy Nagy Lény, míg mások azt gondolják róla, hogy maga Mata Nui, bár egyik elképzelés sem igaz. Mindazonáltal elismert tény, hogy Artakha nagy tervező, és sok sziget városát alapozta a sajátjáról, mint például Metru Nuit. Egy ősi legenda szerint az, aki egy lehetetlen dolog megépítésére vágyott, kitette az alapanyagokat az erődje bejáratához, és másnap reggel készen elvihette a kívánt tárgyat. 

Képességek és jellemvonások

Legalább három méter magas. Páncélzata szürke és zöld, s az idők kezdetén belevésett rovások díszítették.

Ő egy nagyon képzett teremtő, szinte bármilyen tárgyat vagy fegyvert létre tud hozni. Azon kevés lények közé tartozik a világegyetemben, akik képesek kezelni a Protoacélt. Viszont tapasztalatai hiányosak a vírusok terén, meg a Rahi alkotásban. Toát is képes teremteni, de csak ha Mata Nui vagy a Nagy Lények kérik, és ha a szükséges anyagokat odaadják neki.

Artakha komoly telepatikus képességgel bír, és képes áttörni Karda Nui pajzsait. El tud teleportálni másokat és saját magát egy másik helyre. 

ÁlarcaArtakha a legendás Alkotás Maszkját viseli. Ennek segítségével meglátja, hogy egy bizonyos tárgyat hogyan lehet elkészíteni, és mi szükséges hozzá. 

Eszköze

Artakha eszköze egy csatakalapács, elsősorban alkotásra való, de fegyverként is bevethető.


Megjelenések

  • Mutran Krónikája (nem említették név szerint)
  • BIONICLE legendák 2: Sötét végzet (elsejét)
  • Toa Nuva blog (nem említették név szerint)
  • Pusztító ábrándok (csak említették)
  • BIONICLE legendák 8: Bukás (hang csak)
  • Árnyuralom (első megjelenés)
  • BIONICLE: Világ (csak említették)

 

 
Óra
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Chat
Ahhoz hogy beszélgetni tudj regisztrálnod kell!
 
Linkek
 
Legó Webáruházak
 
VIPERAS és pohatu művei
 
Megmérettetés
 
Mások művei,írásai
 
Történetek 2002
 
Történetek 2007
 
Történetek 2008
 
Történetek 2009
 
Történetek 2010
 
A Legendás Maszkok Fosztogatói
 
Központi információs pult
 
Csataterek
 
Boltok,Piacok
 
Csapatok menüjei
 
Küldetések
 
Szavazás
Támogatód a petíciót?

Igen,támogatom
Nem,támogatom
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!